Julkort



Nu tror jag släkt och vänner fått vårt julkort i brevlådan. Årets julkort blev fyra bilder av en pepparkaksbakande L i polis t-shirt. Sötare än så kan det inte bli och roligt hade vi då vi skulle ta bilderna. Det låg pepparkakedeg i hela köket i veckor efteråt. Bilderna satte jag ihopa till en i vårt fotoprogramm sedan fäste jag dem på rött papper från Panduro och klistrade på en etikett som jag beställt hos PetrifiedInPink. Superenkelt att texten redan är förtryckt så slipper pedantiska mammor ;) skriva om och om igen. Så till alla er som inte fått något kort i lådan...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR VI HEMMA PÅ VÅRAN GATA I STAN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-12-20 @ 01:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0