Önskningar

Har precis klickat hem den sista julklappen. Att handla julklapparna online är ett tips. Jag tycker det varit underbart att slippa trängsel, köer och framför allt impulsköp. Varje år säger vi färre julklappar men det slutar ändå med en hög av ting vilket ioförsig skulle vara toppen om det är ting vi behöver annars är det just bara en hög av stress, slösade pengar och ting vi kommer kasta. Eftersom vi ändå ger varandra klappar hoppas jag att de blir just de ting vi själva önskat. Egoistiskt? Kanske eller bara klimatsmart. Iallafall har jag funnit ytterligare några klappar som gärna skulle få platsa under våran gran. Väggord från Vinyla hem är verkligen prisvvärda, små lyktor från Iittala önskar jag mig i vitt, grått och svart i den lilla storleken, plastmatta för 199,- från Rusta tänkt till köket och fotoalbum i svart är verkligen något jag borde köpt för länge sedan.

Vad tror ni förresten om att blanda in lite mer svarta och kanske grå detaljer här hemma? Kan inte bestämma mig för om jag ska plocka bort färg så det bli sådär härligt stilrent eller lägga till färg så det bli lite mer modernt. Förrut har jag bara haft en bestämd inredningsstil jag tycker om men nu har jag så många och är rädd att det kommer se galet ut här hemma om jag börjar mixa. Kanske ska lägga upp bilder så får ni säga vad ni tycker. Jag behöver HJÄLP. Nej nu är det dags att släppa inredningshysterin och natta sig. Imorgon är det jobb som gäller. Bäst att ställa flera klockar. När man öppnar är mardrömmen att försova sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0