VAB










Måste erkänna att jag kände mig lite besviken när jag tittade till bloggen imorse. Inga kommentarer. Kanske betyde bloggen inte så mycket för er som jag trott? Sen kom jag på att jag klickat i att jag vill godkänna alla kommentarer. Loggar in och möts av alla era helt underbara kommentarer och precis i det ögonblicket förstod jag varför jag bloggar. Ni stärker verkligen mig som person och det är helt underbart att omge sig av sådanna människor. Tack allihopa både för kommentarer här på bloggen och via mail. Det gjorde verkligen min dag!

Som ni säkert förstår av rubriken är det en VAB dag idag. Ytterligare en. Feber konstaterades igårkväll men var som borta imorse. Reglerna på dagis är dock en feberfri dag så håll nu tummarna för att det blir så. Kan inte minnas en vecka utan VAB. Vi har helt enkelt haft otur och drabbas av mycket sjuka dock inget mer farligt än vanlig förkylning, halsont och öronhinneflammation. Det får man vara glad för. Det har blivit många turer till läkare. Liam är så otroligt duktig som både gått med på att bli undersökt och ta diverse prover. Får alltid höra vilken charmig liten kille han är och när vi går därifrån med ytterligare ett till Bamseklistermärke är det inte bara Liam som är stolt. Föräldrainformationen från BVC är att det är helt normalt med 10- 12 infektioner under det första året på dagis. Tror vi snart har nått upp till detta och jag hoppas att det snart vänder. När man är ett och ett halvt år är det nämligen inte alls lika roligt att stanna hemma och vila om dagarna som att leka med alla kompisarna på dagis.

Jag som planerat fylla dagen med tvätt, jobbansökning, sortera diverse papper, ringa viktiga samtal, organisera etc. fick snabbt styra om mina planer och hoppas att jag hinner med ovanstående under senare delen av veckan. Känner mig dock själv lite sliten. Håll tummarna för att inte även jag blir sjuk när jag äntligen har lite tid att styra upp saker och ting!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mitt STORA gudbarn, gud så stor han är! (fan vad gammal jag låter). Jag saknar er massor verkligen! Kanske kan vi ordna att jag kommer ner nåt snart så vi kan ses som vi planerat ett tag nu? Ge Prinsen en stor puss från mig!



PUSS Å KRAM!

2009-11-16 @ 16:53:08
URL: http://lillaemmasdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0