Stockholm







Förra veckan var som vanligt fylld av jobb, vardag och måsten men även av besök av mamma. Med sig hade hon sig en present från NK Stockholm. En teburk som blev pricken över i:et i vårt ny fixade kök. Vi hann även med att plantera pelagonier, lite shopping och fika på stan. Dessutom fick jag lite egentid med nagelfix och en middag på restaurang plus promenad vid havet tillsammans med A gjorde veckan perfekt. Att vi utöver detta även fått äran att hälsa Linn och Henriks Leia välkommen till jorden gjorde förra veckan fylld av lycka.

I helgen har jag jobbat. Mindre kul när alla andra är lediga samtidigt som det är mer positivt då jag slipper måndagsångest. Denna helgen ska spenderas på landet och vi längtar. Fika i Kristiantad, promenad vid havet och en man vid grillen. Kan inte bli mycket bättre. Frihet.

Nu dags för sen middag. Har tappat matlust. Inget lockar. Skyller på mamma som skämt bort oss med god mat. Nu känns allt tort och trist i jämförelse!

Kommentarer
Postat av: mamma och mormor

Jag känner mig så lycklig när jag får vara hos er och skämma bort er lite. det behöver ni. Eftersom det inte blir så ofta jag kan finnas till hands för er i vardagen så njuter jag verkligen av att få vara lite extra mamma och mormor när jag väl är hos er. Lyckan är fullkommlig när liam nu kan prata så mycket och säger "mormor sitta mig". Vi har lekt och haft så roligt och att löaga mat och baka bullar tillsammans är ju en upplevelse i sig. Älskar er!

2010-04-27 @ 10:12:59
Postat av: emelie&hugo

Mamma är alltid bäst ;-).



Det blir landet för oss med - längtar!!!! Hugo också, det är så kul att se honom så lycklig över så lite. "FAAAmor" FAAAAAfar" ropar han. Hihi.



kram på dig

2010-04-27 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0