Ute















Efter jobb igår spenderade vi eftermiddagen på gården.

Innan jag blev mamma kunde jag aldrig föreställa mig hur mycket stolthet som ryms i det lilla. Varje steg, ord eller handling. Betyder så mycket. Fyller mig med gränslös kärlek.

Vi sparkade boll, cyklade trehjuling och såg efter husmusen som tydligen bor i det stora hålet i staketet.

Tänk att jag aldrig sett det förr. Hålet i staketet. Tänk att jag gått där så många gånger utan att veta att där bor en liten mus. Aldrig stannat upp och funderat över detta förrän nu. En gåva som följer med barn. Att stanna livet en stund och se det underbara runt omkring. Inte blicka fram eller bak utan se det som är.

Vår lilla kille. Varje minut med dig är underbar. Du gör vårt liv vackert.

LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Farmor Lisbeth.

Så fina vårbilder från innergården i stan.Liam lyser i kapp med solen.Det syns att han också njuter av vårsolen.Så kul att cykla o spela boll utomhus på er fina gård.

Kramar från Farmor Lisa.



2010-04-20 @ 11:51:48
Postat av: Emma

Ja jäkligt fascinerande!!!!!!



Vänta sen när han kommer och frågar varför månen lyser och varför dn är uppe på natten och inte på dan och sånna grejjer, hahahaha. Eller om det bara finns vita svanar! (Eller gräs på golfbanan)



Rings imorgon! Puss

2010-04-20 @ 14:52:22
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Nathalie

Riktigt häliga bilder på Lille Liam! Måste ses snart! Var länge sen nu! Ha det fint. Kram

2010-04-20 @ 18:21:19
Postat av: emelie&hugo

Vad HÄRLIGT det ser ut!!!! Jättekul med utebilder - Liam ser så lycklig ut.



kram på er

2010-04-21 @ 08:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0