Elefanter







Några bilder på vad som inhandlades hos Svenskt Tenn i storstaden i förra veckan. Hade kunnat gå runt i timmar bland elefanter och blomster men nu vart det en snabb visit med mina killar väntandes i bilen utaför. Den svarta runda brickan stod på önskelistan men var slut. Istället blev det lite småköp i form av memoblock, nyckelkedja och servetter. Tog även en snabb titt på tyg till lampskärmar till sängborden. Sötaste mamma har nämligen lovat att sy till mig. Först måste jag dock bestämma mig för svart eller grönt?

Idag har mannen min spelat golftävling medan jag varit hemma med lite små sjuk Liam. Känner mig själv lite krasslig. Tanken var att vi skulle ta det lungt men riktigt så sjuk var inte min skatt. Passade på att tvätta fem maskiner, stryka, vika samt rensa ut för så storlekar och sommarkläder. Skruvade upp sista hängaren på garderoben som legat i månader, ställde iordning i Liams rum för String hylla och skruvade upp Post lådan från Bruka. Efter lunch sov vi två timmar sedan storstädades hemmet och vi lekte med bilarna innan det åter igen var dags för middag. Strax efter kom älskling hem och nu har vi precis hyrt film men innan vi sjunker ner i soffan för lite välförkänt mys är det dags för lilleman att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0