Födelsedag

HIPP HIPP HURRA

Idag är det som tidigare skrivet As födelsedag och 27 år sedan svärmor låg på BB med nybakad bebis i famnen.



Födelsedagskort till en gammal man som fortfarande har barnasinnet kvar.

Födelsedagsfika med Macaroons från bageriet som öppnat upp mitt i vårt kvarter.



Födelsedagspaketer fyllda med pike, sporttröja, underkläder, hygienprodukter för män och favoriten Code från Armani.

Kvällen blir lugn med god middag och film. På söndag fortsätter vi firandet med övriga familjen. GRATTIS igen min underbara man!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen Ankan önskar vi här uppe i fjollträsk!!!! (med dom dyra golfbanorna)



Gud vad spännande med paket!!!! Men känner inte du mig? Hur f a n ska jag kunna hålla mig att inte öppna? Snäll är du allafall som pysslar om mig när jag går här och är uttråkad så jag får väl försöka hålla mig i skinnet då... :P



Hoppas du mår bättre i huvudet snart. Puss å kram!!

2010-12-02 @ 18:45:19
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Nickan

Stort Grattis till Ankan!

2010-12-02 @ 18:53:31
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0