Frågetecken

Fullt ös medvetslös. Tre galna REA dagar på jobb avklarade. 12 timmarsdagar utan att sitta ner och spring i benen hela dagen. Dessutom är många av oss sjuka vilket gör det hela lite värre men jag är imponerad över vilket arbete vi åstakommit, att vi hjälpt varandra och att stämmningen fortfarande är på topp. Dessutom har jag kommit fram till vilken av mina meduciner som fått mig illamående så nu åker den ut. Dock har jag ont i hela kroppen, är galet trött och mina händer bokstavligen blöder. Ska bli skönt med en dag "ledig" imorgon. Hur "ledig" den blir återstår att se. Ensam hemma med Liam och massor att ordna upp inför nyår.







Sprang in på Granit häromdagen för att handla hem nya pärmar och familjealmenacka för 2011. Som jag längtar efter att ha mig en riktig rensare dag här hemma. "Ut med det gamla in med det nya!". Nystart det gillar vi. Har en del löften inför nästa år. En liten fråga dock...

Vart tog 2010 vägen?

Nu ska jag krypa ner i sängen, eventuellt läsa en eller två sidor och sedan

SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0