Full fart framåt

Hemma efter en lördag i butiken. Lite sliten. Längtar tills jag får en liiiten stund i lugn och ro. Då är planen Nobless och Cola framför TV:n.




"Gör du mamma?"



"Hoppa sängen?"



"Sitta såhär mamma!"



"Min täcke!"



"Sitt här mamma!"

Mina killar har varit hemma och myst hela dagen. Sovit till halv elva och sedan ytterligare två timmar på eftermiddagen. Blir inte mycket egentid ikväll gissar jag men jag tror ändå att den här mamman ska sova tidigt. Det är en dag på jobbet imorgon också!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + vilma

Å vad mysiga bilder!



Förresten - något tips på hur man kan rengöra pojkarnas fåtölj? hugo äter i sin framför tv;n å den är sååå skitig...



kram

2010-12-19 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0