Jag såg mamma kyssa tomten


Rusta

Plastgran



IKEA bloggen

(OBS ej Valby på bilen!)

Mannan min har fortfarande inte förstått varför vi behöver en Valby matta från IKEA hem hit eller så säger han bara att jag "Absolut inte får köpa hem denna där!" för att han egentligen tänker köpa den till mig i julklapp ;)

VALBY älskling 495,-

Här hemma fortsätter sjukstugan. Vi är alla otroligt rastlösa och behöver komma UT. Dagen har bestått av vila. Är trött på detta nu. Vill inte läsa, inte se på film, inte googla. Som Liam brukar säga "Göra nåt mamma!". Imorgon hoppas jag dock att inget oförberett inträffar annars är det vi som inhandlar gran på Rusta. Det blir plast i år. Orkar inte med något annat. Eftermiddagen bjuder på julkonsert i Domkyrkan tillsammans med farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0