Klart

Denna dagen blev inte riktigt som tänkt. Liam har inte velat sova det minsta därmed ingen vila för mig heller. Är så otroligt less på att vara så trött på kvällen att inte komma längre än till mat, dusch för att sedan sova. Tror jag behöver en helg ensam, en med bara mannen min och en med hela lilla familjen. Eftersom liten höll igång många timmar idag var det lika bra för mig att göra detsamma.




Rent kök.



Leksaksfritt golv vardagsrum.



Ordnat leksakskaos.



Redo för 2011.



I väntan på mys.

Mannen min har även varit och handlat samt besökt Systemet medan vi här hemma tog hand om tvätten. Middgen blev rester från gårdagens tacos och nu är det Bonde Söker Fru på TV i hopp om lite tid för bara mig. Tror jag ska ta och pussa lite på min stora älskling också. Med December som en enda lång sjukmånad har det inte blivit många pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0