Manhattan


Bricka

Underlägg

Tyg

Nu är mamma här. Har gjort hemmlagad pizza till middag och nattar nu tyvärr febrig Liam. Mannen min diskar. Jag har det bra jag. Tur för jag har ont i kropp och huvud. Hoppas det är av lite för tidig morgon och första dagen på jobb på länge för jag har inte tid med något annat nu.

Har tidigare skrivit om en önskan att min mamma ska sy en lampskärm i Manhattan tyg från Josef Frank och Svenskt Tenn. Jag är bortskämd och vet att mamma har knepat de senaste veckorna för att genomföra detta. Jag älskar detta mönster och kan knappt hålla mig för att se det färdiga reultatet men det tar vi på onsdag då vi ska hålla lille jul här hemma. Nu ska vi skriva matlista inför kommande veckan. Alla våra favoriter står på önskelistan. Är inte alla som är uppväxta med en mamma som lagar så god mat som min. Inte konstigt jag alltid varit lite rulltig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0