Oväder

Tidigt imorse tog mamma tåget tillbaka till stora staden. Tre mysiga dagar har vi haft tillsammans. Saknar redan. Nästa gång blir till Liams födelsedag. Längtar. Efter att mamma åkt återställde jag vårt hem. Det blir en del oreda med många på liten plats. När allt var i sin ordning igen stod lunch med chefen på schemat och efter det några timmars jobb. Nu är det en trött mamma som sitter i soffan. Liam har varit vaken i omgångar sedan jag kom hem. Stackars har ONT i magen. Har det ofta nu nuförtiden. Börjar fundera på om han är allergisk mot något?



Min pälsmössa från HM var galet snygg på bild men ser lite tokig ut på mig. I denna snöyra behövs den dock. Vilket väder vi fått i Skåneland.



Är helt förälskad i lampskärmen som mamma sytt till oss i tyg från Josef Frank och Svenskt Tenn.



Nya Sköna Hem kom med Posten idag. Blir till att bläddra igenom i nybäddade sängen.

Nu kom liten upp här igen. Hoppas att det onda snart går över så vi kan sova. Det är en dag på jobbet imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0