Rent







Spännande blogg det här just nu. Händer verkligen ingenting. Det är väl det som är meningen med att vila antar jag. Måste erkänna att jag fuskat lite. Har både tagit hand om disk och bäddat rent. Tvätten fick mannen dock ta. Idag har jag inte sovit på eftermiddagen så jag hoppas jag ska känna mig härligt trött om en timme eller två. För tillfället är jag bara uttråkad. Värken känns något bättre i armarna. Lever på hoppet. Tror jag ska försöka mig på en liten promenad till affären imorgon. Behöver mer Alvedon och frisk luft. Nu Lyxfällan på TV sedan blir det antagligen de sista kapitlen i Katerina Janouch "Dotter önskas!"


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för finaste julkortet!:) Hoppas du snart känner dig bättre! Puss och kram

2010-12-10 @ 09:19:14
Postat av: Linnéa Turner

Se till att vila nu! Det är inte bra att flänga runt när man är dålig! :(



Nu är min blogg äntligen tillbaka. Utan lösenord. Idag har jag en spännande nyhet att berätta!

Kramar!

2010-12-10 @ 15:14:19
URL: http://linneaturner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0