Sjukstuga



Nu tror jag att de flesta av er har fått årets julkort från oss här hemma på våran gata i stan. I år Liam som skriver sitt första brev till tomten.

Idag känner jag mig äntligen lite lättare i armar och ben men trött så trött. Har sovit större delen av dagen.



"Jag har etit huset mamma!" jag förstod direkt att vårt pepparkakehus fått lika lång livstid som adventskalendrarna. Nå de viktigaste är dock att han haft roligt den tiden som varade.

Känns som jag varit hemma i hundra år. SOM jag längtar ut härifrån nu. Förstår att jag tyckte det var tungt att vara sjukskriven som gravid för det finns verkligen en gräns för hur länge man kan vara hemma utan att klättra på väggarna.



"Lite sjuk mamma!"

Då kom Liam hem från dagis med sig hade han feber. Hoppas verkligen han inte åkt på det som jag haft nu utan någon enklare version.

Mannen min är iväg på gym. På vägen hem ska han lämna film, handla och köpa med sig middagsmat. Vi har verklige den bästa mannen/ pappan som tar hand om oss sjuklingar här hemma.

Ikväll är det Idol!


Kommentarer
Postat av: Farmor Lisbeth

Tack för det fina julkortet på Tomtenissen Liam.

Flitig liten Nisse som har mycket att pyssla med nu när julen närmar sig.Härligt att se att han gillar det också.

Ni får krya på er hela familjen.

Hoppas att vi kan gå på Luciakonseren i Domkyrkan på söndag!?



Kramar från Farmor.



2010-12-11 @ 13:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0