Tomtebyn



Vit tomte kändes lite lagom jul.



Röd stjärna i plåt.



Söt kvast till trapphuset.

Gårdagens besök till Vellingeblomman vart succe. Liam for fram bland alla tomtar. Roligast var dock en tågbana där han själv kunde köra tåget genom att trycka på en liten knapp. Står antagligen på julklappslistan om några år. Vår lille Stig Helmer. Vi kom därifrån med några julpynt och lite för mycket julgodis. Tur det bara är jul en gång om året. Idag fyller mannen min 27år. Vi har sjungit och öppnat paket här på morgonen. I eftermiddag blir det fika och tvätt. De sistnämnda inte alls vidare motiverande men ett måste. Skulle egentligen tvättat nu men efter en runda på stan med några måsten kände jag att jag måste ligga på soffan en stund innan huvudet mitt sprängs så det är precis vad jag ska göra nu med senaste avsnitten av Gossip Girl!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Vilken söt tomte! var där inga lusse följen?

Hälsa O Gratta Andreas!

Kram Jenny

2010-12-02 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0