Drömmar







Väntar på att A ska komma hem från jobb och hamnade på Hemnet. Påminn mig om att INTE se in där mer förrän jag har utbildning, jobb och pengar på banken. Beroendeframkallande är det och plötsligt känns det vi har så litet, opraktistk och "lite för pengarna" MEN jag är glad att vi inte sprungit iväg och blivit med hus speciellt eftersom situationen förändats drastiskt på det ekonomiska planet sedan ett år tillbaka. Är tacksam över att vi kunnat och fortfarande har möjlighet till att inte behöva tänka boende före utbildning eller jobb. En dag blir förhoppningsvis även vi med hus och tills dess fortsätter jag med mina små inredningsprojekt här hemma på våran gata i stan!




Kommentarer
Postat av: emelie & hugo

OJ, WOW! Vilka vackra rosor. Och vad fint ni har hemma :-). Tack för inspirationsbilderna!



Har du målat bordet själv? Det var snyggt...



kram kram och trevlig helg

2010-02-05 @ 09:31:39
Postat av: Sofia

Men åhh så snyggt :)

2010-02-05 @ 10:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0