Schlager











Denna dagen har gått förbi i ett ögonblick.

Imorse myste vi i sängen till klockan åtta då det blev lördagsfrukost framför Lotta på Bråkmakaregatan. Klockan tio var tvättstugan vår och medan tvätten rullade tog vi en tur till ner till stan.

Eftermiddagen har fyllts av projekt. Vi har bakat hallon muffins med crumble, städat och så fick jag lust att ändra om i sovrummet så imorgon har vi tre garderober och en hel del annat "onödigt" att bära ner till källaren. Jag som lovat A inga fler ändringar här hemma får allt till att vara lite extra snäll mot mannen min ikväll. Tur han kommer hem när det är mörkt så jag hinner få honom att acceptera vad som skett innan han ser exakt vad som blitt. ;)

Här hemma brinner ljus. L sover sedan en stund tillbaka och jag äter upp hela min veckobonus framför schlagern. Är inte förvånad om jag inte går ner denna veckan. Har följt programmet men ätit mycket onyttigt. Är faktiskt nöjd om jag inte gått upp.

Måste avsluta med att jag inte är speciellt imponerad av schlagern ikväll. Har aldrig varit någon fantast men det är mysigt att se på. Sen brukar det växa efter programmens gång tycker jag.
Vilken var er favorit?


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad mysigt det ser ut när han hjälper mamma med muffinsarna. Har lika formar från Rice fast i rosa ;)



Är inte heller överförtjust över gårkvällens schlager. Trist show, trista låtar och inte speciellt imponerande programledare... Hoppas att det blir snäppet bättre nästa lördag!



Ha en fortsatt bra söndag, kraaam på er!



2010-02-07 @ 17:51:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0