Nu







Idag har vi trots att det onda i huvudet inte släppt haft en så mysig förmiddag tillsammans. Morade oss länge med välling i sängen innan vi startade dagen med morgon TV. Strax var det dags för frukost och efter det har vi ordnat rundor med ting här hemma. Ska jag vara ärlig är allt lite upp och ner just nu. Så blir det ofta då jag tänker om i färg och form. I vår ska inga stora projekt ske. Bara några små som att köket ska bli vitt, våra bruna möbler betsas en nyans mörkare för att dölja slitage och så ska alla små planer äntligen bli klara. Det är verkligen det bästa med våren. Nystart. Har redan blivit riktigt inspirerad till att starta på nya ting. Idag är en sån dag då jag känner mig full av liv. Humöret är på topp och jag har bestämmt mig för att den där gamla sunkiga personen i mig ska ut. Det är hög tid att ta tag i gravkilon, utväxt och blek hy. Denna veckan är det jag som börjar motionera, skriver in mig på ViktVäktarna och slutar med ursäkter. Dessutom ska jag beställa lots of kurskataloger och verkligen ta tag i framtiden. Vårt mål är hus innan trettio och ja tiden börjar bli KORT!


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Sötaste pyjamas-killen! Älskar dagar när man får inspiration till att förändra det mesta =)



Solar faktiskt aldrig solarium men jag kan erkänna att jag är en slav under BUS =) Knepet är att hitta en kräm eller gel som passar just din hudtyp. Har köpt hem en hel del dyra som billiga krämer till ansiktet som inte alls varit bra för hyn. En budgetvariant som är super till både ansikte och kropp är tuben med gel från Loreal. Annars gillar jag Lancome eller Clarins gel-varianter. Till kroppen använder jag en mousse från St. Tropez. Lycka till i bus-djungeln!



Kraam

2010-01-10 @ 18:59:17
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack för bloggtipset på fejjan.

Vilken fin blogg du har :)

Och söt son :)

Hoppas att huvudvärken har gått över nu, vet att det kan vara förj-vligt.

Hoppas allt är bra med dig i övrigt :)

2010-01-10 @ 21:33:01
URL: http://freefallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0