Självklart







L är inne i en väldigt trotsig period nu då alla moment tycks bli stora projekt. Det är inga små viljor de har de små liven ;) men idag har det varit en relativt lugn eftermiddag här hemma förutom då L kom underfunn med exakt hur roligt det är att brotta ner mamma och slicka henne i ansiktet. ;)

Efter mellis, lek, fix, middag, dusch, sagostund och välling sover nu mitt hjärta medan jag kopplat av en stund. Fick idag hem information från en utbildning jag funderat på och helt plötsligt känns valet självklart. Det är detta jag ska göra. Det är SVÅRT att komma in men fy den som ger sig ;)

Nu Halv Åtta Hos Mig på Tv4Play!


Kommentarer
Postat av: d

Så söt! =)

2010-01-13 @ 21:26:45
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

haha fräscht Liam!!!!! slicka mamsen i ansiktet är ju jätteäckligt ju, hahaha..



Jag vet inte vilken tid det blir, 8-9 nångång, passar det för damen? :)



Kram

2010-01-13 @ 22:28:33
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: emelie&hugo

Vad härligt att känna det här vill jag göra, det här är jag!. Söker den känslan förgäves....



Han är så fin lilla (stora) L!!



kram på er

2010-01-14 @ 07:16:20
Postat av: Terese

Håller med ovan : Vad härligt att det känns rätt...:) Vad ska du läsa??

Jag kan glädja dig med att studera är helt underbart...MEN jättetufft! Men jag kan absolut säga att det är väldigt bra att plugga när barnen är små..man kan välja hur man vill lägga upp studierna lite mer än man kan välja arbetstiderna. Men som sagt det gäller att ha självdiciplin och vara väl motiverad!!



Kul kul! Önskar dig lycka till! Hoppas du kommer in fast än det är svårt att komma in som du skriver!

ha det fint!

2010-01-14 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0