Helg











Man kan väl säga att det gick bra hos doktorn igår men att det ändå antagligen blir operation om några månader för att inte riskera. Som skrivet är det inget jag vill gå in med mer detaljer om här men samtidigt vill jag ni ska veta. Gårdagen bjöd även på lite roligare ting. Bland annat ett efterlängtat besök på IKEA. Fyllde på med lite förbrukningsting som badrumsmatta, koppar och massor av ljus. Blev även ett vitt ljusfat till vardagsrumsbordet och en fin svart lykta till entren. Avslutade shoppingturen med jakt på sandaler till Liam. Det har inte varit det lättaste. Har inte funnit ett ända par i rätt storlek till någelunda pris. Till slut fann vi ett par svarta på Din Sko till hyggligt pris som fick bli med hem tillsammans med ett par tygskor i samma färg.

Dagen idag har spenderats med lite tvätt och fredagsstäd. Har även fått upp pricken över i:et i Liams hörna. En polis planch av Karin Mannerstål. Litens reaktion var "pappa!". Det håller vi tummarna för. En tur ned till staden i regn resulterade i lite underhållning i form av målarbok, pyssel och spel till Liam inför helgen. Detta väder är så trist. Hoppas på sol snart. De ger energi som vi behöver efter denna långa vinten. Imorgon tror jag dock jag trotsar vädret och ger mina nya löparskor en ny chans.

Eftermiddagen har spenderats med massor av lek, film och mat. Nu hoppas jag på en kväll i lugn. Har massor av avsnitt på Play att ta igen och nya Elle Interiör väntar på nattduksbordet. Uppkrupen i soffan i älsklingens skjorta tackar jag nu för mig och tar äntligen fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

ÄLSKAR polistavlan!!!!

2010-06-14 @ 12:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0