Längtan







Vaknade utvilad idag. Härligt. Blev tidig kväll igår vilket passar utmärkt för idag är det jobb. Ikväll kommer min skatt hem från farfar och farmor. Längtar otroligt efter min lilla nu. Det är guld värt för oss att få en stund att bara vara men nu vill vi båda ha hem vår L.

Har funderat lite i helgen. Att börja skriva lite mer känslosamt här på bloggen. För även om vårt liv består av familjelycka, underbara stunder och vackra ting är livet så mycket mer än så. Fina vänner har fått mig att inse att de älskar mig precis som jag är. Kanske kan jag hjälpa någon annan genom att dela med mig av mina erfarenheter kring graviditet, barnafödande och tiden därefter. Det skrämmer mig dock lite att öppna upp mig så. Vi får se.

Nu dags att göra iordning det sista här hemma och bege sig. Känns lite konstigt att vara tillbaka på jobb efter nästan en vecka med sjuka tror jag jag glömmt det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0