Leksak







Dagen började med utvecklingsamtal på Liams förkola. Allt går fint med vår lilla skatt och det var två stolta föräldrar som lämnade mötet.

Efter lite ärenden på stan var det tvättstugans tur och medan maskinerna rullade passade jag på att städa här hemma. Ska bli härligt att lägga sig ikväll i nybäddad säng.

Eftermiddagen har spenderats med fika, lek och fisk till middag. Sedan var det som vanligt bad, bok och nattning som gällde. Jag har haft huvudvärk några dagar nu som inte vill ge med sig. Tog en Ipren innan sängdags för L och vaknade halv nio. Känner mig yr. Förra veckans sjuka gör sig fortfarande hörd i kroppen. Nu blir det två långpass på jobb i rad sedan får jag vila upp mig innan en helg på jobb kör igång.

Känns tokigt att det snart är juli. Hinner inte riktigt med känner jag. Ser bilder på alla som solar, badar och grillar. Får lätt ångest över att vi inte har tiden men snart så ska vi spendera dagarna på landet, åka på tur och äta gott varje kväll.

Skrev igår att jag skulle se över min mobil hos Tre. Som ni säkert förstår är det nu gjort och detta är min nya leksak. Tycker den är super snyggt. Ska bara ge mig på att förstå alla knappar och funktioner. Sen gott folk är det jag som fått mer mobil för pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0