Musse







Det är verkligen helt underbart att med juni kom solen och sommaren. Lite konstigt känns det dock att helt plötsligt klä sig lätt efter många månader av lager på lager. Igår arbetade jag i min nya maxi klänning och idag har jag strosat runt i kjol. Härligt.

Mycket jobb denna veckan men idag har jag varit ledig. Började dagen med en tur på stan. Var ute efter en necessär och fann en fin från Longchamp. Var även en tur inom leksaksbutiken för att handla Musses DVD till Liam och HM för ett SPA kitt till mig själv. Efter en kall Cola på stans torg med solens strålar i ansiktet gick turen vidare hem för att duka fram lunch på innergården. Vid tolvtiden kom Linn och Leia på besök. Vi åt god mat, årets första svenska jordgubbar och glass. Det var så härligt att vi inte gick in förrän det var dags för middagsmat och min kropp har nu fått en underbar gyllenbrun färg. Imorgon är planen fär kvällen SPA här hemma. Solen får en verkligen att vilja piffa upp sig från topp till tå.

I skrivande stund har jag en vaken liten prins brevid mig i soffan. Vaknade och ville inte somna om. Gav upp så nu ser han på Musse medan jag skriver till er. Ibland får man. Imorgon väntar jobb hela dagen så då mannen snart kommer hem från jobb blir det sängen direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0