Nytt







En liten som leker hela dagarna behöver många ombyten. Enda sedan jag blev pojkmamma har jag slagits av hur otroligt litet utbud det finns till de små medan flickavdelningarna fortsätter i oändlighet. Medan flickor dessutom bär söta mönster med fjärilar, rosetter och blomster ska pojkarna redan vid ung ålder bära Star Wars, Cars eller andra figurer som inte är direkt verklighetsrelaterade. När där äntligen finns något annorlunda i sortimentet är det såklart slutsålt. Eftersom jag arbetar i köpcentrum har jag turen att ofta ha möjlighet att titta in för att se om det kommit något nytt eller påfyllning trots det ekar Liams garderob ofta tom. Det blir inte heller enklare av att en tvååring har hunnit växa ur ännu en storlek innan ni hinner säga barnbidrag. Nedan lite av vad som jag fyndat till Liams sommar 2010. Det mesta från HM och Lindex. Ytterkläder lägger vi en del slantar på men annat för flera hundra kronor plagget går bort.



Marint skärp HM.


Randig mössa i blått och rött. Från Geggamojja. Köpt på Harmoni Barn.



Ännu mer marint. Hoddie. Lindex.



Kofta. Lindex.



Badshorts i rutigt. HM.



Flip Flops till stranden. HM.



Sandaler. Din Sko.



Converse inspirerade tygskor. Din Sko.



Sammanfattning.

Tar mer än gärna tips från er var jag kan finna kläder till pojkar till hyfsade priser utan massor av plotter. Gärna med bilar, siffror eller andra mönster som passar en 2åring!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

Tips på pojkkläder:

H&M kan finnas fina

NovaStar

PompdeLux

Molo

Lindex ibland



Ska fundera över fler. Gillar inte en massa tryck å grejor på Hugos kläder...



kram kram

2010-06-14 @ 12:39:05
Postat av: Linnéa Fagerström

Hej!

Kolla in How to Kiss a frog.

Mamman som är designer har sitt barn i min klass, bra kvalité och JÄTTE snygga grejer!

http://www.howtokissafrog.com



Kramar!

2010-06-15 @ 12:18:47
URL: http://linneaturner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0