REA








Sale i butiken resulterar i tokigt trött mamma i soffan ikväll. Själv föredrar jag precis som vanligt att inte trängas i butiker utan istället klicka hem fynd. Dessa plagg är från PompDeLux. Blev våra under rean redan förra månaden. Tror jag betalde cirka 350,- för pyjamas, t-shirt och vindjacka. Både kläder och pris i vår smak. Ett märke jag absolut rekommenderar till alla er småbarnsföräldrar som söker prisvärt och lite annorlunda än de stora kedjornas utbud. Ser redan fram mot höstkollektionen.

Alldeles snart kommer vår skatt hem och det kommer bli stort pusskalas. Jag och älsklingen går runt här hemma. Tittar på klockan och längtar.

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis, tvätt och städ. Eventuellt en tur ner till TRE för titt på ny mobil. Tycker mitt abonemang är lite väl dyrt i månaden för den telefonen jag har idag. Ska se om de kan göra någon bra affär till mig. Sedan hoppas jag att hinna med en stunds vila i solen. Bäst att passa på. Sommaren är kort!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillen i magen

Å, visst har PompdeLux fina kläder!!!! helt i vår stil här hemma också :-).



Hoppas er Midsommar varit bra.



kramkram

2010-06-28 @ 07:20:51
Postat av: Sofia

Fina kläder! Jag hittade till deras rea lite sent men kommer ha koll på höstkollektionen.



Gillar din blogg :)

2010-06-28 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0