Sova







Riktigt trött mamma kom hem från jobb vid nio ikväll till liten som inte velat sova. Pappa hade provat med allt utan resultat. Läst favoritböckerna, sjungit, bäddat med alla nallara, hämtat vatten, NAN osv. Oftast är L relativt lätt nattad men vissa kvällar känns det som en omöjlighet. Nu sover iallafall vår skatt. Blir en intressant morgon imorgon.

Lika envis som L är faktiskt även jag. Borde gå och sova men kan inte hålla mig från att stanna uppe bara en stund till. Tänkte äta lite jordgubbar, se runt lite på nätet och sedan kanske läsa några sidor. Tror det kallas att varva ner. Det behövs. Huvudvärken blev tyvärr inte bättre av en REA dag på jobb. Tur jag fick höra glada nyheter som piggade upp när jag kom hem. Idag har L bajsat på pottan för första gången. Potträningen går fort framåt här hemma!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillen i magen

Så jobbigt när de små inte somnar som de ska tycker jag.... Både för min och deras skull!



Sängen ser iallafall väldigt gosig ut.



kramis

2010-06-30 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0