Spets











Började denna dagen tidigt. Har sovit lite inatt. Mannen min har spenderat helgen på golftävling och eftersom det är min helg på jobb har Liam varit på landet tillsammans med farfar och farmor. Inte ofta jag sover själv och inte att rekommendera heller. Visst är det skönt med en egen kväll men efter kort tid känner jag mig ensam och saknar mina två. Iallafall har jag fått lite gjort här hemma. Har målat baksidan av den nya väggen och städat. Härligt att börja ny vecka med rent hem, nybäddat och med rena handdukar.

På senare tid har jag fått en ting för dofter. Älskling påstår att det bor en liten tant i mig. En dam som känner njutning när det doftar sköljmedel, rengöring och pelagonier. Häromkvällen låg vi och filosoferade i sängen. Pratade om hur vi ska leva som äldre. Hur A vill äga en liten stuga vid havet där han ska ägna tidiga mornar åt fisketurer och eftermiddagar på golfbanan. Där ska jag promenera runt i trädgården bland vita utemöbler, rosenbuskar och barnbarn.

Drömmar.

Nu är det trött mamma som sitter i soffan. Väntar spänt på att mina killar ska komma hem. Känner mig halv utan dem. Imorgon väntar jobb men vad gör det när denna veckan innehåller besök av mamma, bio och student. Ikväll blir det jordgubbar och glass innan jag ska sova gott tillsammans med de vackraste i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

Har varit på landet och ska nu läsa ikapp alla dina inlägg :-). Härligt!



kram på er,

emelie

2010-06-07 @ 07:39:30
Postat av: Two olsson sisters

Awww, men gud så härligt att ha två så underbara människor i sitt liv.^^ Ditt inlägg fick mig att le:D Härligt med sådana för en gång skull. Hoppas du får en jättebra dag!//Emma.

2010-06-07 @ 08:07:25
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0