Underhållning











Eftersom jag inte vart bland de mest aktiva att uppdatera bloggen de senaste veckorna kan jag passa på att lägga in många inlägg till er nu när jag har brist på annat att göra. Dessutom vet jag att ni är många där ute som ligger hemma kräksjuka och att ni precis som vi kan behöva lite underhållning. 

Så ikväll bjuder på bilder från vårt sovrum. Mattan är från HM Home och bor egentligen i vardagsrummet men har här tillfälligt fått plats i sovrummet i brist på halkskydd. Annat som ordnats med är arbetshörnan som har fått helt ny plats och flera hyllor till kommade studielitteratur. Dessutom har Elefanterna flyttat in även här. Denna gång i form av omklädd stolsdyna. Sängen har även den fått mini makeover med en enkel tavellist ovan och ramar som snart ska fyllas med bilder.

Här hemma är vi nöjda.
Va tycks?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Va fint det blev i den nya hörnan, mycket luftigare =)

Kram

2010-03-13 @ 22:06:29
Postat av: emelie&hugo

SNYGGT snyggt snyggt! Mer inredningsbilder! Var sover Liam? I samma rum som er? Kan du inte fota en helbild på rummet?



Fyndade en hel hög med trasmattor på H&M/Shop online denna vecka - var 2 för 50:- på vissa utvalda varor.



Kram på er!

2010-03-14 @ 06:40:52
Postat av: Madde

Väldigt fint! :-)

2010-03-14 @ 17:39:14
Postat av: Jenny N

Hallå du:-) vart i rummet bor Liam nu?

Hoppas ni mår bra imorgon.

Kräksjuka ischhh va räligt, e de lundabor som e sjuka? Hopaps vid min gud att vi klarar oss o framförallt denna veckan, svärmor gifter ju sig på lördag....

MEN vi har haft kräksjuka på jobb, jag har varit på BÅDE nova o entré o de bådar inte gott för sjukstatistiken...... KRAM PÅ ER

2010-03-14 @ 18:48:34
Postat av: Linnéa Fagerström

Hej!

Längesen jag skrev någon kommentar fastän jag kollar in här varje dag :)

Det ser mycket luftigare ut nu i sovrummet... Jätte fint är det!



Kram Linnéa

2010-03-15 @ 17:11:16
URL: http://linneaturner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0