Laddat







Vilken helt underbar tid som är. Ute är varmt. Går runt med en härlig känsla i kroppen. Här hemma är vi nu laddade inför sommarn. Per Mobergs nya blev en present till mannen min som har planer på många grillkvällar framöver, Liam har fått en ny garderob för varmare väder och jag en fantastiskt vacker maxi klänning i svart och vitt.

Denna helgen har spenderats på jobb för min del medan A spelt golftävling och gjort sitt livs första hole in one. Stolt spelafru är jag allt. Liam har haft barnvakt av underbara Nathalie och Stefan som busat hela lördagen tillsammans.

Kan inte förklara hur glad jag är just nu. Har alltid varit rädd att tillåta mig att njuta av tiden som är nu men det är härligt att vakna varje morgon till sol. Underbart att inte tycka mycket är svårt och dessutom veta allt roligt som är planerat de kommande månaderna.

Nu bär det av till jobb. Ikväll är det Gossip Girl och sedan sova tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0