Måndag







Veckans första dag vilket faktiskt inte spelar någon som helst roll då jag redan arbetat fredag, lördag och söndag. Mitt i veckan är det för mig som har jobb även måndag, tisdag och onsdag. Skönt att slippa måndagsångest, få dubbelt betalt under helgen och vara ledig när alla andra är på jobb. Handel har sina fördelar måste jag säga. En annan fördel är att få arbeta i ett köpcentra och har nära till ting som kommer in nytt. Har försökt finna ett par lagom shorts länge och så igår fann jag de sista paret på HM i min storlek. Händer inte ofta så där blir ett besök innan jag startar idag.

Planen för kvällen är bakad potatis med skagen till middag, nya avsnitt av alla favoritserier på Play och min ny bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0