Present







Lovade berätta vad mitt hemliga ting på stan igår var för något. Uppdraget var nämligen att finna present till underbara Nathalie som fyllt år i dagarna. Som jag älskar att köpa presenter. Hade jag mer pengar skulle jag göra det ofta. Denna gång blev det ett spakit innehållande bland annat hårband från The Garden Collection och annat en prinsessa kan tänka behöva inför sommaren. Självklart kunde jag inte låta bli att packa ner allting i vacker papperspåse från bröllopsserien.

Nu är det jobb som gäller. Kommer inte hem före nio ikväll. Tror jag ska handla med mig lite gott till tjejerna för idag är det dags för fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: Nickan

Åhh vilken söt blus!!!!

2010-05-07 @ 14:14:07
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack fina du för mina fina presenter:) Du är underbar! Ha en fin helg på jobbet! Kramkram

2010-05-07 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0