Rosa







Här hemma luktar nu gott av ny bonade golv. Skönt att ha storstädningen klar. Imorgon är jag ledig för att sedan arbeta 6 dagars vecka då blir inte mycket gjort. Dessutom finns inget bättre än att komma hem till helt rent med nytvättade handdukar och lakan.

Planen för stunden är en kort vila i soffan en stund för att naglarna skall hinna torka. Tänkte sedan bege mig lite tidigare till jobb delvis för att solen äntligen kommit till stan och jag tänkt njuta den med en promenad delvis för att jag ska hinna prova en maxiklänning som jag blitt förälskad i.

Då jag kommer hem väntar Lantliv Sommarhem på mig. Ska läsas och drömma mig bort till sommardagar på Österlen!

Kommentarer
Postat av: Mamma och mormor

Jag har inte haft möjlighet att vara med er hemma på er gata i stan på några dagar. När jag läser allt det fina du skriver om ditt hem, din familj och om de dagar som gått och om den vardag som är, så blir jag så glad. Du har en speciell förmåga att förmedla en härlig känsla av tacksamhet och lycka för det du har.Älskar dig mamma

2010-05-19 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0