Vitt







Efter en helg med besök på landet, lek i stadsparken och en man som vunnit sin första golftävling i år är jag fylld av energi. Började dagen idag med en tidig promenad i solen. Det har tagit sin tid med sjukdomar men nu är jag redo för motion igen. Med nya skorna på fötterna och bra musik i öronen kändes det som att flyga fram. Skönt att rensa tankarna. Låter kanske kostigt att jag inte tänk så tidigare. Eventuellt en del i en stundande ålderskris men detta är verkligen mina sista år som ung. Det går snabbt mot trettio och även om det återstår många år med förhoppningsvis god hälsa är detta tiden i livet som jag kommer se tillbaka på som ung. Dags att ta vara lite mer på kroppen. Både på insidan och utsidan.

Väl hemma har jag fått i mig lite frukost, tagit en dusch och slagit mig till ro i fotöljen med min nya bok. Grevgatan 22 av Jenny Leeb är lagom lättläst just nu och jag försvinner in i en annan värld för en stund.

Snart dags för lunch och sedan bär det av mot jobb i ny vit volangtunika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0