Julhem

Tji fick jag. Somnade ifrån fredagsmyset och hela Idol igår. Vaknade till vid utröstningen. Trisst att Linnea fick åka hem men hon kommer säkert fortsätta göra karriär ändå. Idag har vi fått sovmorgon till halv åtta och vaknat till ännu en dag i ett vitt vinterland. Nu är det morgon TV som gäller innan vi väcker mannen i huset som ska iväg till gymmet medan jag och Liam tar en tur ner till stan.












"Jul på Östermalm" repotage i senaste Sköna Hem. Älskar stilen. Påminner en del om här hemma även om jag nu valt att blanda in lite mer mönster och färger ala Svenskt Tenn är jag glad att vår grund är vitt, enkel och klassisk!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

WOW, så snyggt! allt ser så renligt och fint ut... att det aldrig gör det här hemma.



ha en bra dag!



kram,

emelie

2010-11-27 @ 08:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0