Kära Tomten

Som skrivit skrev Liam önskelista till tomten idag. Här kommer ett litet utdrag med några tillägg för sådant som mamman och pappan skulle uppskatta.


FRÅN MORMOR...



Ett PUSSEL med någon av Muminfigurerna. Liam fick ett pussel idag när tomten hämtade önskelistan varpå Liam utbrister "Inte Mumin !?!" så jag misstänker du blir populär om du finner detta. Cirka 30 bitar + eller - . Tror jag sett på Akademibokhandeln.


Gunila Axens klassiska Moln mönster är storfavorit här hemma men de måste faktiskt tvättas ibland så i år önskar i oss blå för spjälsäng. 349,- går att beställa på sovtex.se

FRÅN FARMOR OCH FARAR...



Mamma Mu och Kråkan har blivit en favorit sedan förra årets julklappsbok "Mamma Mu och Kråkan firar Jul". Finns även på film som vi hyrt i närbutiken men nu är den uttagen ur sortimentet och Liam vill gärna se den igen.


Vi tänkte börja gå till simhallen med Liam i vår. Kul för hela familjen. Badshorts från Polarn och Pyret behövs. Liam har storlek 98-104. Räkna för tre år. Hellre för stort.



Tvådelad pyjamas från Polarn och Pyret.

FÖR DEM SOM KÄNNER FÖR DET...



Vi ÄLSKAR Alfons. Liam kommer få "Kalas, Alfons Åberg" av pappa och mamma men alla andra böckerna står på önskelistan.


Pussel + eller - 30 bitar. Gärna i klassiska motiv som Astrid Lindgrens sagor, Alfons eller Pettson.



Jeans i storlek 98-104. Inget annat duger just nu. Viktig detalj är att där ska kunna vara skärp.

PRESENTKORT
Gärna på HM, Lindex eller Polarn och Pyret

BIDRAG
Vi planerar en tur till ZOO i Danmark.

Hälsningar Liam med mamma och pappa!




Kommentarer
Postat av: Mamma och mormor

Ja julen närmar sig med stora steg och min resa till er. Å vad jag längtar. Bra nu har jag klart för mig vad ni önskar er och jag kan klara av det roliga julstöket i tid.

Det ska bli kul att vi kan julstöka lite tillsammans när jag är hos er veckan före jul.



Kramis

2010-11-15 @ 11:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0