Kvar i Nått Jag Lämnat



 

Efter en dag på jobb, middag med mina två och nattning av Liam sitter jag nu i soffan och lyssnar till Melissa Horn "Kvar i nått jag lämnat!" (vars skiva jag nu skriver till på min önskelista). Underbar sång och texter med mening. Det bor en konstnärssjäl i mig som måste känna och tänka känslor annars finns jag inte. "Kvar i nått jag lämnat" tycker jag är fina ord på något jag funderat över mycket på sista tiden. Att vi alltför ofta drömmer tillbaka eller ser framåt. Istället för att tacka för den tiden vi fick eller se lyckan där där vi är är vi alltid på väg någon annan stanns. Jag har bestämt mig för att vara lycklig här och nu och vet ni? Livet skrämmer mig inte längre. Jag kan försvinna närsom. Det bestämmer inte jag. Alla har vi ett öde MEN jag kommer leva min sista dag som LYCKLIG.

Nu ska jag försöka mig på att få igång play på Gossip Girl och Ensam Mamma Söker. Datorn bestämmde sig för att stänga ner varje gång jag försökte igår. Om inte blir det Elsas Värld och nya Lantliv. Det är tydligen jul snart. Den 1 december har jag 5 års jubileum på jobb. Tiden går FORT!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mycket vackert skrivet.... och vad fin du är på bilden!



kram,

emelie

2010-11-17 @ 07:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0