Mystider















Har spenderat eftermiddagen i sängen men känner mig fortfarande krass. Liam sitter här med mig i soffan i ny mysig pyjamas från Åhlens och klagar på ont i magen. Låt det inte vara kräksjukan. Har vi verken tid, lust eller ork till. Mannen min har precis varit på gymmet. Själv har jag ingen ork till annat än att se på ny Sex And The City filmen (någon i bloggvärlden som INTE skrivit om detta idag?)  i sängen i ny kvällsdress från HM. Alla mina mysdressar var så slitna att de fått åka till soppen och jag har letat länge efter något som inte är i velour. Känner mig lätt som en jättebebis i detta material. Så såld på alla olika slaggs plagg i detta material är jag inte. Dessutom är jag mycket skeptisk till när vuxna kvinnor går runt i exakt samma plagg som deras barn och jag är medveten om att jag på senare år ägt både velourdressar och ett rosa Hello Kitty sett i samma material. HJÄLP. Skulle aldrig komma in i vårt hem idag. Lite vuxenpoäng har jag allt plockat på mig på senare år. "Satin" känns lite mer kvinnligt. Får se om mannen min håller med!


Kommentarer
Postat av: Emma och lilla vilden i magen

... och halt, håll i dig så du inte halkar ur soffan eller sängen.... ;)

2010-11-04 @ 09:31:07
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Linnéa Turner

Vilken fin dress! Håller med Emma som skrev den klockrena kommentaren här innan! (Ser att du är gravid- GRATTIS!!)



Jag skulle också behöva en dress. Just nu går jag runt i halv trasiga mjukisbrallor och en smutsig tröja. Kanske inte så sexigt... :)



Kramar!

2010-11-04 @ 09:56:11
URL: http://linneaturner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0