Trissta vackra vardag

Idag en helt vanlig trisst vardag fylld med lycka. Var hemma från jobb igår med tungt huvud som håller i sig även idag men jag väljer att fokusera på annat. För jag är så lycklig. Glad i allt jag gör. Tiden går så fort. Bäst att ta vara på den. Idag har jag försökt skapa lite julstämning. Den har uteblivit i år. Antagligen eftersom jag fortfarande är någonstanns i oktober. Nästa vecka är det första advent och det har verkligen gått galet fort.



Liams julstrumpa från BR. Planen är ett paket från tomten varje advent som har något med julen att göra. Tänkte en bok om julen, julpyssel, julcd och julfilm.



De första julklapparna är inslagna i klassiskt rött. En del var svårare än andra ;)



Första pakten för i år färdiga. Det där med max 5 paketer till Liam blev det väl sådär med. När vi började se runt fann vi så mycket bra ting som han behöver. Det mesta är böcker, pussel och film men även lite kläder och andra leksaker.

Nu ska jag dra mig ner i tvättstugan för att hänga upp de sista tre maskinerna sedan läsa på lite inför personalmöte imorgon. Planen är att inte vila idag så jag somnar tidigt ikväll. Ska upp tiiidigt imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0