Vilken Underbar Dag

Igår hade jag den mysigaste dagen. Personalmöte på jobb med bästa tjejerna, IKEA tripp med chefen och mys med Linn och bebis Leia. Några IKEA behov...


Vanilj.


Äpple.


Kaffe.



Till Liam i julklapp.

Till liten i stora köket.


Vill vill VILL ha till sovrummet. Med risk för kräksjuka passar det väl dock bättre i vår.

Nu sitter lappen där på dagis. "Det går magsjuka på avdelningen." Inte på Liams avdelning men det betyder bara lite längre väntetid på den hemska sjukan som sprids snabbt. Snälla håll tummarna för att vi slipper i år. Jag orkar inte.

Efter lång dag på jobb sitter jag nu i soffan tillsammans med mannen min. Ljusen doftar kaffe och äpplekaka. Ser på Idol. Glada över att det äntligen kommer bli rätt person som lämnar ikväll. Kan inte slå fel idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0