Alla i mitt hjärta











Efter ytterligare en lång dag på jobb njuter jag nu lugn stund i soffan med vår låt. Fields of gold av Eva Cassidy. Är helt fantastiskt att jag mitt i allt vardagsslit kan känna mig helt och ärligt lycklig. Tänk att vakna och kunna känna lycka över att gå till jobbet!

 Det brukar sägas att det finns en mening med allt och jag tror verkligen att så var då vi fick ny chef på jobb. Någon som såg något bra i mig när jag mådde som sämst. Så glad jag är att jag valde att lyssna till hjärtat och komma tillbaka till butiken. Känner mig starkare än någonsin. Äntligen stämmer de på så många plan. Underbara arbetskollegor, mina egna lilla familj som ikväll kommit ett steg närmare ett av våra många mål och våra familjer tillsammans med vänner som finns i mitt hjärta alltid. En dag ska vi bjuda er alla till en av de mest fantastiska platser. Om vi får för farmor och farfar såklart? För visst drömmer vi om att en dag bli man och fru på riktigt. Om vår önskan slår in blir det efter tre eller fyra barn (!), på landet med utsikt över ängar och hav men vi skyndar inte utan njuter av vägen dit!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Hjälp va mysigt de låter med ett bröllop på landet. Där e bara helt fantastiskt underbart vackert. En riktig skatt har L & B o ni andra som nyttjar det där. Jag saknar er alla, hela klanen N & Co o tänker otroligt mycke på en viss kille när jag ser dessa bilder. Måste ta mig för att få hit er här på besök. Barnen pratar om påde P & L. Kram till er alla på avstånd så länge!!//Jenny

2010-10-12 @ 08:30:57
Postat av: emelie

Du har fått en award av mig med :-)

http://vartmirakel.blogspot.com/2010/10/for-beautiful-blogs-with-that-little.html

2010-10-15 @ 09:31:19
Postat av: Linnéa Turner

"what does not kill us will make us stronger!"

2010-10-17 @ 16:14:21
URL: http://linneaturner.blogg.se/
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

Nu saknar jag dig :-(

2010-10-18 @ 16:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0