En blåsig höstdag






ELLOS

Vi myser lediga dagar mitt i veckan på landet. Mannen spelar kval till Svenska touren och jag myser egentid med Liam. Efter en natt med lite sömn då Liam inte kunde komma till ro utan favorit nappen som vi såklart glömt i stan började vi dagen redan halv sex. Sedan har vi sett på sniglar, sparkat boll, fikat på trappen, sovit en lång stund och sett på Barna i Bullerbyn. Nu är min stora skatt kommit hem är killarna ute och grillar. Blir antagligen säsongens sista för nu är det verkligen höst. Jag går med tre lager kläder och yllestrumpor på fötterna men är man inne och tänder ljus med dom man älskar är det bara mysigt.

Jag glömde kamrasladden hemma. Har massor av mysiga höstbilder att visa er men så länge får ni hålla till godo med bilder på sofföverdrag från Ellos. Vår vita soffa är inte längre vit. Vi har väntat in i de sista men nu måste den få en nystart. IKEAs överdrag är inte helt billiga och dessutom ett projekt att tvätta. Har funnit dessa hos favoriten Ellos. 699,- och med halva priset rabatt blir det en mindre kostnad för en "ny" soffa men det svåra återstår.

Vilken färg?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar färgen i mitten :-).



Å, vi behöver verkligen en ny soffa... men skulle först vilja ha ett nytt hus, haha. Drömmer drömmer.



kram,

emelie



ps. ser framemot bilderna!

2010-10-07 @ 07:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0