Tillfälligt Avbrott

Eftersom jag inte fått ordning på kamera problemet har motivation till bloggandet avtagit men jag lovar att snart komma tillbaka med biler och text.


Lite kort uppdatering.


I helgen har vi haft besök av lillebror som lekt massor med sin systerson, fikat och shoppat med syster sin och sedan hjälpt systers sambo med lite fix här hemma. Nu är alla 26 års presenterna uppe. Pilasterhylla, ny klotlampa i kök och förvaring i skrubb. Längtar att få visa er alla. Blev super fint.

Liam har varit lite små sjuk hela helgen och humöret därefter. Snoret rinner och stackars är trött. Vill mest sova eller se på film. Inatt sov jag inte många timmar då den minsta skrek om ont i näsan och den stora som även han drabbats av sjuka snarkade som ett helt höghus. Blev VAB för mamman idag. Befinner mig just nu i total tristess. Huset är rent iallafall. Har städat sådär noga som det var alldeles för länge sedan sist. Hade kunnat städa ihjäl mig men fick sätta punkt till slut. Nu luktar här härligt av såpa, rengöringsmedel och ny tvättade lakan. Dessutom har nya sofföverdraget kommit från Ellos och ljusslingor kommit upp i kök och vardagsrum. Tur jag ska till jobb imorgon annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till.

Tråkig utan bilder men nu vet ni vad vi sysslar eller inte sysslar med för tillfället!


Kommentarer
Postat av: emelie

Härligt att höra av dig! Tråkigt med kamera och sjukling.... Visst blir man galen av all sjukdom! SUCK!



Ta hand om er.



kram,

emelie

2010-10-19 @ 12:59:38
Postat av: Linnéa

Vad behöver du? En laddare till kameran? Är det den du fattas?? Vad är det för en kamera? USB kabeln till datorn laddare inte kameran. kolla vad det är för kamera och vad du behöver, nog en laddare. kan kolla med s sen.puss

2010-10-19 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0