Brunett







Igår slockande jag före klockan nio. Trött efter en rolig dag men med mycket att göra. Som ni kanske lagt märke till var jag bland annat hos frisören. Vågade mig på att bli brunett. Känns super kul att testa något "nytt". Har varit mörkt tidigare men det var flera år sedan nu. Är riktigt nöjd med resultatet och förblir nog brunett iallafall över hösten och vintern. Känner mig lite mer vuxen i det mörka och dessutom känns det kul med något nytt inför att vardagen tar start igen.

Idag är första dagen på dagis för vår skatt. A är på jobb och jag väntar på att de ska ringa från dagis om det skulle vara något. Liam har blivit väldigt mammig under semetern så vi tänkte att det skulle bli tufft imorse  men han sprang in till de andra barnen och lekte med bilarna precis som vanligt. Hoppas resten av dagen blir detsamma.

Själv vet jag inte riktigt vart jag ska starta här hemma. Har några ting på listan men vet inte vad jag ska börja. Ska måla Liams Stringhylla, montera ihop ett Mumminhus, se över höstgarderoben, städa trapphuset, snabbstäda lägenheten, säga upp hemtelefonen som inte användts på flera månader och göra pannkakstårta till middag.

Bäst att sätta fart då!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Skit snyggt, du klär verkligen i brunett :)

2010-09-01 @ 11:21:38
Postat av: emelie

OJ; SÅ SNYGGT! WOW!!!! Du passar utmärkt i den färgen. Tack för påminnelsen om att göra ngt av håret... ;-).



Jag tycker du ska softa i soffan, hihi.



kramis

2010-09-01 @ 11:33:11
Postat av: Emma

HEJ!!

Fint det blev!!



Tack själv, det var mysiga dagar!! Puss å kram!!

2010-09-01 @ 11:51:05
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken förändring - jättesnyggt!!



Modigt att gå från ljus till mörk på en gång tycker jag!



Många måsten på gårdagslistan. Hoppas du hann vila lite mellan varven...



Kraam kraam

2010-09-01 @ 14:28:47
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Emmy

SNYGGT!

2010-09-01 @ 21:23:59
URL: http://emmyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0