Som ett barn

 CDON



OLLE EKSELL




HM

ELLOS

RUSTA


Då var storhandling och tvättsstuga klara. Äntligen får vi slå oss ned i TV soffan. Ikväll har vi firat med tacos. Mannen min VANN golftävlingen idag och vinsten var inte helt fel. Ett par nya golfskor. Vilket verkligen kommer till pass då de gamla börjar gå på sista versen och vi lever på en lön denna månad. Lite tokigt blev det då jag egentligen skulle fått pengar från CSN men valde att börja jobba istället vilket innebär lön månaden efter. Vi får hålla till godo med kärlek men som ett litet barn vill jag skrika VILL HA när alla höststnyheter trillar in i butikerna. Är helt KÄR i Gotlandsbänken från RUSTA för 995,- . Skulle stå så fint i hörnet i vardagsrummet tills vi skaffar något större då skulle den nog få bo i hallen. Ja ni ser. Här sitter jag och har i drömmen redan köpt. En för tidig julklapp någon?


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

Visst är bänken helt lovely! Vet bara inte var den skulle passa hos oss (jo, jag vet: i vårt nya fina hus som jag bara drömmer om... Suck!).



Har också en hel del på min önskelista... I år blir det en väldigt speciell jul för oss - första julen med 2 små barn.



kram på dig å trevlig söndag!

2010-09-26 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0