Födelsedag

21 augusti 1984. Karolinska sjukhuset Stockholm. Mamma kämpade för att ge mig liv. Pappa stod brevid. 27 år senare. Fortfarande drömmar om tider som varit. Tacksamhet. Jag älskar er.



Flaggdag hemma på våran gata i stan.



Lycklig.





Födelsedagsfrukost. Lugn och ro. Paketer. Te i nya koppen till samlingen. Från Rörstrands serie Swedish Grace.



Finaste presenten. Vi lekte tillsammans hela dagen. Snart kommer bilder i bättre kvalitet till er alla.



Favoritdoft.



Njöt sista dagen av semestern med Louse Boije Af Gennäs.

Saknar ord. Jag har allt jag kan önska. Lycklig för livet!


Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

HURRA! Jaha, du är 1 år yngre än mig ;-). Härligt att höra din lycka i text! Är så glad för dig, och du passar MYCKET bra i din ring.



kram kram,

emelite

2011-08-25 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0