Förlovade



Ringar Schalins

Här hemma på våran gata i stan lever vi numera efter ordspråket att "Den som spar han har!". Då menar vi inte alltid pengar på banken utan händelser i livet. Det är inte helt främmande att omgivningen efterfrågar ett större hem, ytterligare ett barn, bröllop osv. Vi har lärt oss att ta det i VÅR takt. Det är fantastiskt att få önska och längta. Vi tar vara på tiden som är nu. Igår den 20/8-2011 blev ringarna våra. Efterlängtade och värdefulla. Inte av ekonomiskt värde utan känslomässigt. Vi har tagit oss igenom svåra tider tillsammans. Det är fortfarande VI. En plats där det betyder mer än någonsin. Vår KÄRLEK fortsätter att växa.



Musik: Eva Cassidy
Fields of Gold



Champange



Ljus



Blomster



Klädsel



Nybäddat



Romantik



Förväntansfull. Det är verkligen underbart att klä upp sig mellan varven. Hinna vara den där trevliga sociala personen som finns där i småbarnsmamman. Stunder som dessa är värdefulla.



Nyfiken. Var tvungen att pröva hur jag ser ut med ring. Det passar mig måste jag säga.



Efter middag i Rådhuskällaren. Solnedgång i Västra Hamnen. Vi. Havet. Lyckan. En fråga. Vill du? Självklart. På vårt egna lilla sätt blev vi två en. Jag älskar dig.



Perfekt



Champange (kanske lite för mycket ;), musik och samtal om livet långt in på natten.



Vi delar livet. Du och jag. VI!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Jätte grattis till er båda. Jag ryser när jag läser, ja av glädje o kärlek så klart:-) Minns tillbaka på den där dagen för snart 10 år sedan då vi stod där jag o min M. En stor dag, en dag i vårt gemensamma liv, en dag som alltid förblir lite speciell, en dag att tänka tillbaka på då livet känns lite tungt. Önskar er all fortsatt lycka, ni e fina ihop:-) Massor av kramar till er båda från mig!

2011-08-21 @ 21:47:14
Postat av: Mamma

Ja, håller med föregående talare. Ett Jätte grattis till er båda. Ni har varit ett par ett tag och nu har ni tagit ett stort steg vidare, ett kärleksfullt beslut om att det är ni tillsammans som gäller. Kramis mamma

2011-08-22 @ 10:23:14
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

JIPPI, så STORT! Så UNDERBART! KÄRLEK! Ett megaduperstort grattis tiller båda. Så fint skrivet av dig också, blir alldeles tårögd...



Berätta mer om ringarna!



Friade A, visste hur/när?



Kram på er två!

2011-08-22 @ 16:54:58
Postat av: Jennie

Grattis igen!!! Så häftigt!

Kramar till er

2011-08-23 @ 08:00:28
URL: http://jempie.se
Postat av: Anonym

GRATTIS till Er <3

Som jag skrev till dig förra gången du låste du blogg - jag har saknat dig hemma på gatan i stan :) Glad att du är tillbaka, mailar du mig om du låser igen ;)

2011-08-31 @ 09:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0