2011/2012

Efter en lång dag igår med bilen på reparation, jobb och storhandling startade jag 2011s sista dag med en lååång och välbehövlig  sovmorgon. Har faktiskt i skrivande stund preciiis ätit min frukost och planen är ytterligare några lugna timmar innan det är tid att klä sig i pajlettklänning och lacka naglarna. Mannen min står i köket och förbereder kvällens efterätter. Kvällen firar vi med Linn, Henrik och deras Leia. Vi står för förätt (en klassisk toast Skagen) och efterrätt ( cheesecake med lime och passionsfrukt samt gratinerade hallon i lime och myntakräm). Längtar.




Nu tänkte jag bläddra igenom nya nummret av Residence och njuta av det sista av detta året. Imorgon tror jag minsann att jag kastar ut julen här hemma. Nu vill jag ha rent och enkelt tills vi får plocka fram nästa ting ur källaren. Bebisartiklarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0