Doft

Är helt totalt S.L.U.T efter denna helg. Det tar på kroppen att arbeta hårt speciellt under en graviditet. Tur jag är inne i en "bra" period nu utan illamående okontrollerbar huvudvärk för julruschen tar på krafterna. Denna helg har dessutom varit lite extra då båda mina killar här hemma har feber, frossa och förkylning. Trots detta har helgen sprungit iväg med många härliga skratt.





Nu har jag intagit soffan. Tänt ett doftljus från Voluspa som luktar helt fantastiskt. Värt varenda krona. Jag kommer bli beroende. Detta är den perfekta presenten till alla som älskar ljus. Alldeles snart blir det några blad i boken innan det är tid att sova. Imorgon ringer klockan tiiidigt in måndag före julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0