Effektivitet

Idag har varit en riktigt härlig dag även om den försvunnit i ett rasande tempo.



Det är inte många dagar under gravidtiden som jag känner mig vacker men idag gjorde jag just det.



 

Då får man välan passa på att ta några foto till de lite fler mindre bra dagarna.

Magen är iallafall fiiiiin VARJE dag!!!


Efter ett lyckat läkarbesök idag (är så glad över att jag denna graviditet möter så otroligt mycket kunniga människor med varma hjärtan!) var planen middag hos vänner. Dock blev det tyvärr inställd på grund av sjukdom. Liam som längtat hela dagen blev liiite gladare då vi lovade pepparkakshus istället.

Älskar min lilla familj och allt vi hittar på tillsammans. Jag skrattade högt åt socker som stelnade alldeles för fort och mannen som envist försökte rädda upp mitt påhitt. Liam han var mest glad hela tiden. Åt godis och sjöng julsånger.



Med stor koncentration blev det så småningom ett pepparkakshus som nu pryder fönstret vårt så fint.


Nu sover liten och snart mamman i huset med. Först lite varm choklad och nya MAMA sedan så. Imorgon är det äntligen fredag med ledig helg framför oss som bland annat bjuder på julbord med jobb. Nepp, nu ska jag lägga ett mail till blogg.se som i flera dagar har lagt upp en reklamspalt preciiis där jag skriver mina inlägg. Så jag ber er att bortse från eventuella stavfel här. Jag ser inte meningarna jag skriver!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är superfin!

2011-12-10 @ 23:32:57
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0